lördag 3 januari 2009

Lätt snöfall, -5,5 grader kallt och vinden ligger på 4 m/s.

Enligt smhi är snödjupet här mer än 75 cm. Förra året samma tid var snödjupet 50-75 cm.

Idag blir det till att titta på Tour de ski igen. Masstart och jaktstart är de roligaste loppen att titta på då det är lätt att se hur alla ligger till. Då svenskorna inte har någon bra chans till totalen övergår jag till att heja på finskorna.

I morgon ska Let´s dance deltagarna presenteras i nyhetsmorgon på tv4. Jag läste på aftonbladet.se att tre av deltagarna är: Blondinbella, Laila Bagge och Magdalena Graaf, det ska bli spännande att se vilka de andra deltagarna är. Let´s dance är ett "lätt tittat" tv program som jag gärna ser om jag kan, men missar jag ett avsnitt så är det ingen katastrof.


Nu ska jag laga en riktigt kaloririk risgrynsgröt till frukost.

Inga kommentarer: