tisdag 15 september 2009

Ho ho! Jag har hittat en dator. Har lånat en på hotellet i hård konkurrens bland alla andra gäster.

Kursen vi är på är jättebra men det är lite svårt att hitta/vara här i civilisationen. Igår tog vi bilen och åkte 300 m från hotellet vi bor på och åt middag. 300 m! Hur skulle vi kunna veta att det var så nära? Det som ser nära ut på fjället brukar i verkligheten vara jättelångt bort. Vem kunde ana att det inte var så i civilisationen?

Ikväll har vi gjort en biltur på 16 mil. Det var jag som läste kartan. Alla hittade utom jag..... Men till sist kom vi hem.

Jag har provat det lokala el-ljus spåret. Det skulle vara jättefint sa de. Men det tyckte inte jag. Jag sprang fel. Hamnade på en ko-stig fylld av gjyttja och fästingtyngda träd.

Snart vill jag hem.

Inga kommentarer: